keskiviikko 19. marraskuuta 2014

Uudestisyntynyt...

...Minulla on lievä taipumus yrittää pelastaa koko maailma ja varsinkin poisheitetyt tavarat..jotka olisivat vielä ihan käyttökelpoisia, mutta joista on luovuttu jostain syystä. Tämä sama koskee vanhoja taloja..kuinka sydäntä repii nähdä yksinäinen kyykähtänyt talovanhus hylättynä, vailla toivoa paremmasta. Itsekin asun ja remontoin parhaillaan yhtä hylättyä poloista..mutta tästä remontoinnista ehkä sitten myöhemmin lisää.

Olen tehnyt paljon "roskislöytöjä" ja nyt parin päivän ajan olen puhdistanut ja maalaillut rottinkiarkkua uuteen elämään. Arkku löytyi lumihangesta, kansi repsottaen irti...muuta vikaa siinä ei juuri ollutkaan.

Puhdistin arkun ja maalasin kahteen kertaan tikkurilan remonttiässällä(joka ei ole varsinainen huonekalumaali, mutta toimii hyvin), sävy suitsuke S430.

Ehkä arkkuun tulee myöhemmin tähti tai teksti tai sitten se on vain sellaisenaan...nyt tulee asustamaan olohuoneessa ja sisälle mahtuu monta "vilukissan" peittoa säilytykseen.

Yksi pelastusoperaatio jälleen suoritettu.


2 kommenttia:

  1. Voi kuinka kiva siitä tuli! Mulla on vissiin ihan tuollainen samanlainen arkku, en ole ajatellutkaan että sitä voisi pikkuisen tuunata... :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos :) Näin heti silmissäni arkun uuden loiston, kun sen löysin ja tosi nättihän siitä tuli...tyytyväinen olen lopputulokseen ja jos väri alkaa kyllästyttää niin uusi maali pintaan...helppoa ja edullista :)

    VastaaPoista